reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Richard Tóth

Richard Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som, možno príliš nevýrazný, obyčajný, možno šedá myška v rohu. Možno však iba tichá voda brehy myje... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Zvláštne iná...

Richard Tóth

Zvláštne iná...

Tento text je venovaný jednej neskutočne "inej" osobe.Je poznatkom a ukážkou toho, ako je možné vnímať niekoho aj inak ako očami a bežnými zmyslami. Berte to prosím ako úvod do schopnosti počúvať vnútorným uchom, počúvať vlastnou, životom ťažko skúšanou dušou. Je to však len začiatok, možno úvod.... ťažko popísať....

  • 2. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
List na rozlúčku

Richard Tóth

List na rozlúčku

Sedím a hľadím pred seba.Premýšľam, no neviem nad čím...Snáď nad tým, prečo život som dostal?Snáď nad tým, prečo trápenie ma neopúšťa?Alebo iba nd tým, prečo vlastne tu som?

  • 31. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Čierna ruža

Richard Tóth

Čierna ruža

Do života sa mi vkradla.. ...veľmi tíško, nepýtala si však povolenia, nepýtala sa či chcem... Pod čiernym rúškom , v tajomstve čo úzkosť skrýva, v duši,v ktorej tma prebýva..

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Posledná

Richard Tóth

Posledná

Dohorieva cigareta, dym sa rozplýva na stenách.Počúvam vlastné myšlienky, čo znejú v ozvenách.Potichu a v prítmí, svieti len malá lampa stole.Spomínam na slová, ktoré som počul v kostole.

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Odpočívaj

Richard Tóth

Odpočívaj

Chladivý bozk ruže krvavejOsuší ti pery na popol

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Svetlo

Richard Tóth

Svetlo

Tam , kde svetlo ešte nevidelo, tam žijem ja...Je to môj svet, v ktorom žijem...

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Smrť zranených

Richard Tóth

Smrť zranených

Že prekrásny deň, každý povie ti.No ty máš v srdci iný zmätok.Všetko čo dosial krásne bolo,odfúkol silný vietor...

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Priateľ

Richard Tóth

Priateľ

Bol si priateľ.Taký čo ruku podá rád.Ten, čo pomôcť neštíti sa.Ten, čo chápe.Ten, čo radí...

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Otázka...

Richard Tóth

Otázka...

„Prečo?“ pýtal sa sám seba. „Prečo práve ja?“, zneli otázky, ktoré padali do prázdna.

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kroky beznádeje

Richard Tóth

Kroky beznádeje

Keď tma ťa bude obklopovať, keď smútok tvoju dušu krehkú zahalí,keď hnev a zlosť sa ti do snov vkradnú,keď nenávisť bratom tvojim sa stane,keď utrpenie iných bude diivadlom pre teba,keď svoj vlastný tieň začneš hľadať,keď bolesť ťa bude mátať,keď sa za svoje bytie skrývať začneš,keď slzy tvoje bude úsmev haliť......

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Výčitky

Richard Tóth

Výčitky

Tlačia ma myšlienky... Neviem čo znova robím... Snáď opäť ubližujem niekomu? Ale prečo zasa? Stratil už každý význam pre mna ? Alebo len márnivosť ma k tomu núti? Vie niekto odpoveď? Ja ju ťažko hľadám...

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Venované všetkým čo život môj oplakávať raz budú..

Richard Tóth

Venované všetkým čo život môj oplakávať raz budú..

Dohorieva mi už cigareta, dym sa rozplýva na stenách. Počúvam vlastné myšlienky, čo znejú v ozvenách. Potichu a v prítmí, svieti len malá lampa na stole. Spomínam na slová, ktoré som počul v kostole.

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Čo je láska ?

Richard Tóth

Čo je láska ?

Čo je láska? Mať rád? Vedieť sa o všetko podeliť? Ráno povedať ľúbim ťa? Kričať po sebe a vzdorovito myslieť na seba, a pritom neustále zabúdať na toho druhého?

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu