reklama

Posledná

Dohorieva cigareta, dym sa rozplýva na stenách.Počúvam vlastné myšlienky, čo znejú v ozvenách.Potichu a v prítmí, svieti len malá lampa stole.Spomínam na slová, ktoré som počul v kostole.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

tiene sa nehýbu, ticho sa stupňuje, niečo šepká z tmy.
Zase si spomínam, zase premýšľam a zase si tu Ty.
Detaily predmetov a neporiadok mi ostro bijú do očí.
Zo všetkých pocitov a citov, sa mi hlava zatočí.

Úzkosť mi hrdlo zviera a v hrudi bodá, zase to bolí.
Márne budem odoať tejto chvíli, aj tak ma skolí.
Do zamknutej izby skrývam svoje takné horké slzy.
Na kolenách mam pocit vlastnej viny... to ma mrzí.

Dohorieva cigareta a v hlbokom výdychu, vezmem si ďalšiu.
Doznieva spomienka, a či chcem, či nie, spomínam na včerajšiu.
trasiem sa silou svojej lásky, neviem sa jej vzdať.
Pocity sú rozdupané citmi, a tak nemôžem nemilovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ticho je naspäť v svojom rytme, tiene sa vracajú za roh.
Sedím sám vo svojej izbe a už je so mnou iba Boh.

Žil som rád, a radosť rozdával na všetkých ľudí, aj na vás.
Moja bolesť a smútok ostanú však vždy zamknuté v izbe,
v izbe, kde na zemi v kaluži krvi, svoje posledné slová som povedal...
Budem sa na vás pozerať, budem stále s vami....

Richard Tóth

Richard Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som, možno príliš nevýrazný, obyčajný, možno šedá myška v rohu. Možno však iba tichá voda brehy myje... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu