reklama

Kroky beznádeje

Keď tma ťa bude obklopovať, keď smútok tvoju dušu krehkú zahalí,keď hnev a zlosť sa ti do snov vkradnú,keď nenávisť bratom tvojim sa stane,keď utrpenie iných bude diivadlom pre teba,keď svoj vlastný tieň začneš hľadať,keď bolesť ťa bude mátať,keď sa za svoje bytie skrývať začneš,keď slzy tvoje bude úsmev haliť......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vtedy pochopíš, že niet iného východiska, ako sa zabiť...

Vypnuté svetlá vôkol..
Cítim jej prítomnosť..
Cítim jej kroky bližšie a bližšie...
Ten krok tichý sledujem...
klop....
klop...
klop....
Zrak dvíham od zeme, a v smutnom šere hľadím ako vonku prší...
Kvapka za kvapkou oknom steká...
Slzy v tvári...
Premýšľam , či život za to stál...
Vidím všetko čo zažil som..
Vidím všetkých čo ublížili mi...
Vidím, no nepočujem...
Myseľ už mi tma začína haliť...
V chaose myšlienok vyberám tie správne...
Avšak smrť je rýchlejšia...
Na tvári cítim jej dotyky.... Také chladné... bolestivé....smutné.... plné útrap... no oslobodzujúce zároveň...
Také úprimné a čisté..
Hľadím jej do očí a do srdca môjho bolesť vniká..

Už nevnímam čas, nevnímam život...

Neviem už čo držalo moju dušu utrápenú tu...
Dušu, ktorá toľko krát zašliapaná bola...
Dušu, ktorá toľko krát utrápená bola....
Dušu, ktorá toľko krát zranená bola...
Dušu, ktorá už viac životu čeliť nechce...
Dušu, ktorá konečne voľnosť dostala...

Richard Tóth

Richard Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som, možno príliš nevýrazný, obyčajný, možno šedá myška v rohu. Možno však iba tichá voda brehy myje... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu