reklama

Venované všetkým mojim ex...

Moje srdce osleplo... Je slepé zrazu... V nevedomosti už dlho žije... Trápi sa a vzlyká... Počuje ho dakto? Podrží dakto jeho slzy? Slzy, ktoré kropia mu tvár...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tíško ani vánok padajú kvapôčky...
Keby aspoň raz mohlo ešte milovať...
No nesmie...
Útrapou preňho naveky samota zostane...
Je krásne byť v nevedomosti...
To áno, veď to nebolí...
Kiežby to však nebol iba sen...
Sen ktorý dýku do srdca bodol...
Tak dlho žilo ním moje srdce...
Bolesť zanášalo do sŕdc ostatých...
Vari to ale niekomu vadilo?
Kto vedel o tom?
Dvihol niekto ruku, keď pýtalo sa?
NIE....
Nik ani odvahy nenabral..
Azda každý vedel že je to len sen?
Možno...
A možno chceli všetci ublížiť mu...
Ale ako?
Prečo?
Zdalo sa byť všetko nádherné...
Možno až príliš...
.. moje srdce ohluchlo...
Už nepočuje výkriky tichej bolesti..
Už nepočuje vlastný tlkot...
Už nič...
Jediné čo mu zostalo je viera...
Viera, že ešte niekedy bude milované...
Milované tak, ako nikdy predtým...
Viera, že už nikomu viac neublíži...
... už iba viera...

Richard Tóth

Richard Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som, možno príliš nevýrazný, obyčajný, možno šedá myška v rohu. Možno však iba tichá voda brehy myje... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu