reklama

Čierna ruža

Do života sa mi vkradla.. ...veľmi tíško, nepýtala si však povolenia, nepýtala sa či chcem... Pod čiernym rúškom , v tajomstve čo úzkosť skrýva, v duši,v ktorej tma prebýva..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na krku cítim jej žiadostivosť a túžbu,
po jej dotyku už viac niet úsmevu,
niet už nádeje a šťastia..

Zavrel som oči,
viac nevidel som svetlo,
slzy sa derú pomaličky na svoje miesto.
Posledný krát sa dotkli ruží.

Lupeň po lupeni padajú kvapky...

Srdce posledný krát kruto zabolelo,
no mňa už nič viac nemrzelo.

Čierny závoj hladí moje telo..

Žeby útek?

Nie.... to smútok a tiene vkradli sa mi
do duše...
Túžbou zlomený padám do prachu...
Už viac moju oddanosť a vernosť nebude
treba...

Viem že miloval som..
Lež skončilo to pádom do kaluže...

V liste svojom zbabelom preto zanechal
som..

Slová pre vás všetkých..

"Nechajte preto v bolesti,
mi na hrobe rásť čierne ruže."

Richard Tóth

Richard Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som, možno príliš nevýrazný, obyčajný, možno šedá myška v rohu. Možno však iba tichá voda brehy myje... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu