reklama

Venované všetkým čo život môj oplakávať raz budú..

Dohorieva mi už cigareta, dym sa rozplýva na stenách. Počúvam vlastné myšlienky, čo znejú v ozvenách. Potichu a v prítmí, svieti len malá lampa na stole. Spomínam na slová, ktoré som počul v kostole.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tiene sa nehýbu,ticho sa stupňuje, niečo
šepká z tmy.
Zase si spomínam,zase premýšľam a zase
si tu TY.
Detaily predmetov a neporiadok mi ostro
bijú do očí.
Zo všetkých pocitov a citov sa mi hlava
prudko zatočí.

Úzkosť mi hrdlo zviera a v hrudi bodá,
zase to bolí.
Márne budem odolávať tejto chvíli, aj
tak ma skolí.
Do zamknutej izby skrývam svoje tajné
horké slzy.
Na kolenách mám pocit vlastnej viny...
To ma mrzí.

Dohorieva cigareta v hlbokom výdychu,
nuž nedbám a z krabičky beriem si
ďaľšiu.
Doznieva v tichu mojej bolesti
spomienka,
a či chcem alebo nie, spomínam na
včerajšiu.
trasiem sa silou svojej lásky, neviem sa
jej vzdať.
Pocity však rozdupané bolesťou, a tak
neviem milovať.

Ticho je naspäť....

Vo svojom rytme tíchne,a tiene vracajú
sa za roh.
sedím sám vo svojej izbe a už je so
mnou iba Boh.

Žil som rád a radosť rozdával som,
na všetkých ľudí i na vás milý a úprimný
bol som.

Lež moja bolesť a smútok ostanú navždy
zamknuté v izbe....

V izbe, kde na zemi v kaluži krvi, svoje
posledné slová som povedal...
Slová že navždy na vás budem sa
pozerať...

Richard Tóth

Richard Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som kto som, možno príliš nevýrazný, obyčajný, možno šedá myška v rohu. Možno však iba tichá voda brehy myje... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu